Několik poznámek a proč zmizel příspěvek "Začátek"

04.09.2017

Srdečně zdravím všechny čtenáře!

Ze všeho nejdříve bych ráda vyjádřila poděkování za Vaši důvěru, protože se někteří z Vás na mě obracejí s dotazy a prosbami o radu. Velmi mě těší (a možná trošku pychnu), že někoho může zajímat můj osobní názor, avšak po několikáté bych chtěla zdůraznit, že nejsem odborník, a z tohoto důvodu je potřeba k mým radám i názorům přistupovat "jinak".

Momentálně jsem celkem zaneprázdněná (a myslím, že ještě nějakou dobu asi budu). Nicméně i nadále sbírám a studuju různé zdroje a myslím na nějaké články, které bych Vám jednou ráda prezentovala. Avšak časové prodlevy se mezi jednotlivými příspěvky nejspíš prodlouží, za což se předem omlouvám.

Možná jste zaregistrovali, že z mých stránek zmizel článek s názvem "Začátek", který popisoval i zobrazoval naši první návštěvu v novém domě, kde bychom rádi založili vlastní hospodářství. Chceme opravit dům (běh na nejdelší trať v našem životě), zkultivovat zahradu a pěstovat na ní jídlo pro nás i naše zvířata. Hlavním cílem je pochopitelně chov rodinné krávy a dalšího zvířectva.

Z důvodu omezeného prostoru na disku těchto stránek, jsem nucena snížit kvalitu fotografií a omezit i jejich počet, abych si ještě nějakou dobu vystačila s prostorem, který mi Webnode poskytuje zdarma. I u receptů bude nejspíš méně obrázků, takže Vás vybízím k probuzení obrazotvornosti :-) Momentálně vymýšlím nějaké náhradní řešení, které by mi umožnilo někam vkládat a komentovat tam mé fotografie, nejspíš vyhraje Facebook.

S přáním jiskrného babího léta

EL

© 2017 Emílie Lvovská. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky